Klienditeenindus avatud iga päev 9-21 640 6400

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid

Tagasi

Telefon (E-P 9-21):  640 6400
Kohustuslik väli

esmaspäev, 13. oktoober 2025

Too oma vana seade Euronicsisse ja anna talle uus võimalus

Liitusime Life EPICS programmiga, et vähendada elektroonika jalajälge. Uuri, kuidas saad oma vana seadmele teise elu anda.

Life EPICS Life EPICS

Euronics liitus Life EPICS programmiga 2024. aasta septembris

Life EPICS (Electronic Products – Impacts on Circular economy and Sustainable development) on Euronics Internationali algatus, mida kaasrahastab Euroopa Liidu LIFE programm. Eesmärk on vähendada elektroonikaseadmete keskkonnamõju, tugevdada ringmajandust ja aidata tarbijatel teha jätkusuutlikumaid valikuid. Loe rohkem siit

Mõju numbrites: 2025 aasta esimesel poolel kogusime kokku üle 170 tonni elektroonikajäätmeid. See on võrdeline umbes 1000 majapidamise aastase co2 toodanguga.

Miks me liitusime?

Euronics võtab vastutust keskkonna ees tõsiselt. Lisaks sellele, et juhime oma tegevusi võimalikult säästlikult, aitame ka klientidel keskkonnasõbralikult tegutseda:

  • Võtame tagasi vanad seadmed ning tagame nende nõuetekohase käitlemise – võimalikult palju ringlusse, võimalikult väikese keskkonnajalajäljega.
  • Pakume hooldust ja remonti, et seadmete eluiga pikeneks ning uue toote ostmise vajadus lükkuks edasi.
  • Nõustame energiatõhusamate lahenduste valimisel, et vähendada sinu kodu energiakulu ja CO₂ heidet.

Kuidas me aitame?

1. Hooldus, garantii- ja remonditööd

Kui sinu toode on katki, saad tuua selle meile remonti sõltumata, kas see on ostetud Euronicsist või mitte ja kas garantiid on või ei ole. Loe rohkem siit.

2. Vanade seadmete vastuvõtmine kauplustes

Võtame kauplustes tagasi väikeelektroonikat ja väikseid kodumasinaid, mille väline mõõde ei ületa 25 cm. Tagame koos partneriga EES-Ringlus, et need jõuavad kas taaskasutusse või nõuetekohasesse ringlussevõttu.

Kas teadsid? Iga tagastatud nutitelefon säästab hinnanguliselt ~60 kg CO₂ – umbes sama suur heitkogus, kui kulub väikese korteri elektritarbimisele ühes kuus.

Parem järelteeninduse kogemus

Oleme Tammsaare Euronicsi järelteeninduse ala uuendanud, kasutades rohkem jätkusuutlikke materjale (plakatid, bännerid seintel vastupidavad, PVC-vabad, pestavad ja FSC-sertifikaadiga). Plaanis on uuendada ka Tartu Lõuna-Keskuse Euronicsi järelteeninduse ala.

Kuidas see vähendab energiakulu ja CO₂ heidet?

  • Pikem kasutusiga - vähem tootmist. Remonditud seadmed teenivad kauem, vähendades uute seadmete tootmise vajadust ja sellega seotud CO₂ emissioone.
  • Õige käitlus - rohkem tooraineid tagasi ringlusse. Nõuetekohane sortimine ja ringlussevõtt aitavad taastoota metalle ja plastmassi ning vähendada kaevandamisest ja esmatootmisest tulenevat jalajälge.
  • Targemad valikud kodus. Aitame valida energiatõhusamaid seadmeid ja seadeid, mis alandavad sinu elektriarvet ja vähendavad keskkonnamõju.

Tee täna väike tegu, mille mõju on suur

Liitu Euronicsi Sõprade Ringiga ja too oma vana seade Euronicsisse – aitame koos pikendada toodete eluiga, tuua materjalid tagasi ringlusesse ning vähendada energia- ja keskkonna jalajälge.

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

  • 1. Kas vanu seadmeid võivad tuua vaid Euronicsi kliendid või ka kõik teised?

    Võtame vastu vanu seadmeid kõigilt.

  • 2. Milliseid vanu seadmeid võib tuua?

    Võtame vastu väikeelektroonikat ja väikseid kodumasinaid, mille ükski väline mõõde ei ületa 25 cm. Näited: blender, röster, kohvimasin, föön, elektriline hambahari, trimmer, väiksemad IT-seadmed ja tarvikud.

  • 3. Kas seadmed peavad töötama või olema komplektsed?

    Ei pea. Vastu võtame ka katkiseid ja mitte komplektseid seadmeid. Palume enne loovutamist eemaldada isikuandmed (nt mälukaardid, SIM-kaardid), logida välja kõigist kontodest (Google/Apple/Meta jt), keelata „Find My“/seadmeotsingu funktsioonid ning võimalusel teha tehase lähtestus ( nt. nutitelefon).

  • 4. Kas vanade seadmete vastuvõtt on tasuline?

    Ei. Vastuvõtt on tasuta.

  • 5. Kas seadmed peavad olema Euronicsist ostetud?

    Ei pea. Võtame vastu vanu seadmeid olenemata ostukohast.

  • 6. Kuhu saab vanu seadmeid tuua?

    Kõikidesse Euronicsi kauplustesse üle Eesti – pöördu kassasse või Teenindusleti poole. Vaata kaupluste asukohti.

  • 7. Mis saab minu vanast seadmest edasi?

    Anname seadmed üle oma partnerile EES-Ringlus, kes korraldab seadmete taaskasutuse või ringlussevõtu vastavalt nõuetele.

  • 8. Kas võtate vastu akusid, laadijaid ja kaableid?

    Jah, väiksed tarvikud (kaablid, laadijad, väikeakud/patareid) on teretulnud. Patareid palume võimalusel tuua eraldi kogumiskasti, mis asub tavaliselt meie kassade juures. Juhul kui kogumiskasti ei leia, palun küsi abi meie kaupluse personalilt.

  • 9. Kas purunenud ekraaniga või väga vana mudel sobib?

    Jah. Seadme vanus või seisukord ei ole takistuseks.

  • 10. Kas saan suure kodumasina (nt külmik, pliit) ära anda?

    Kauplustes võtame vastu kuni 25 cm mõõdus esemeid. Suurseadmete üleandmise kohta küsi teenindusletist või loe vana toote äraveo kohta .