Klienditeenindus 651 2222

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid
Telefon (E-P 9-21):   6512222
Kohustuslik väli
Description about image

Transport ja paigaldus

Telli kaup kiiresti ja mugavalt koju, kontorisse, pakiautomaati või tule e-poest tellitud toodetele lähimasse Euronicsi kauplusesse järele. Lisaks saad tellida kauba tuppa ilma täiendava korrusetasuta.

Soovi korral viime sinu vana toote ära, et sa ei peaks kulutama enda aega näiteks külmiku vedamisele ja jäätmejaama viimisele.

Kui vajad abi uute seadmete paigaldamisel, siis telli paigaldusteenus otse e-poest või konsulteeri meie spetsialistiga lähimas Euronicsi kaupluses.
































Transport tuppa

  • Alates 1 tööpäevast üle Eesti.
  • Alates 7,99€. Transpordi täpne maksumus on kuvatud tootekaardil ja ostukorvis.
  • Võimalus tellida juurde paigaldusteenus, pakendi äravedu ning vana toote äravedu.
  • Tarne toimub iga päev kell 9-19.00.
  • Tellimisel toodete tarneajale lisandub tellitud toote lattu saabumise aeg.
  • Vedu saartele toimub eritingimustel. Transpordi tellimiseks palume ühendust võtta Euronicsi klienditeenindusega.

description about image

Vana toote äravedu

  • Viime vana kodumasina jäätmejaama sinu eest.
  • Sa ei pea kulutama aega suurte ja raskete kodumasinate vedamisele.
  • Vana seade peab olema eelnevalt võrkudest lahti ühendatud, puhas ja komplektne.
  • Vana toote äravedu on võimalik tellida, kui tarneviisiks on valitud transport tuppa.
  • Hind 10€/toode.

description about image

Paigaldus

  • Lihtpaigaldus hõlmab eraldiseisva kodumasina ühendamist olemasolevatesse võrkudesse või televiisori paigaldamist jalale.
  • Eripaigaldus hõlmab televiisori paigaldamist seinale, külmiku uksepoolsuse vahetamist või integreeritud tehnika paigaldamist.
  • Paigaldust on võimalik tellida, kui tarneviisiks on valitud transport tuppa.
  • Hind alates 25€

description about image

Pakendi utiliseerimine

  • Pakime e-poest või kauplusest tellitud toote sinu eest lahti.
  • Kogume kokku ja võtame kaasa uue toote pakendi.
  • Taaskasutame või taaskäitleme pakkematerjali keskkonnasõbralikult.
  • Pakendi utiliseerimist on võimalik tellida, kui tarneviisiks on valitud transport tuppa.
  • Hind 10€/toode


Transport välisukseni

  • Transporti maja välisukseni pakume suuremõõtmelisetele toodetele, mida ei ole võimalik tarnida pakiautomaati.
  • Alates 1 tööpäevast üle Eesti.
  • 14,99€ kõikidele tootegruppidele.
  • Kaup tarnitakse maja ette ning seda ei tooda tuppa.
  • Tarne toimub iga päev kell 9-19.00.
  • Tellimisel toodete tarneajale lisandub tellitud toote lattu saabumise aeg.
Pakiautomaat

Pakiautomaat

Telli e-poe kaubad kiiresti ja mugavalt lähimasse DPD või Omniva pakiautomaati. Lähima pakiautomaadi leiad hõlpsalt ostukorvis kuvatud kaardilt või kui klõpsad nupul "Leia lähim pakiautomaat" Tarne pakiautomaati toimub 0-3 tööpäeva jooksul kõikjal Eestis ning see maksab 2,99€.

Euronicsi kauplus

Euronicsi kauplus

E-poe oste on võimalik kätte saada ka sulle sobivast Euronicsi kauplusest. Toodete transport Euronicsi kauplustesse toimub 2-7 tööpäeva jooksul ning see on täiesti tasuta. Kauplusesse saad tellida kõiki tooteid - alates nutiseadmetest kuni külmikuteni.

Toodud tarneajad on näitlikud. Täpne tarneaeg on toodud konkreetse toote juures tootekaardil.
Tarneajad kehtivad põhilaos olevate toodete puhul.
Mitme toote tellimisel arvestatakse kojuveo hind suurima toote järgi.

Kuller võtab tarne osas sinuga ühendust kauba kättesaamise päeval. Tarne ajavahemik on lisatud e-mailiga saadetud tellimuse kinnitusele.

Transpordi ja paigalduse tingimused

Üldtingimused

  • Peale Müügilepingu jõustumist toimetatakse Kaup Ostjale tellimuse vormistamisel märgitud aadressile eelnevalt kokkulepitud ajal. Müügileping loetakse sõlmituks alates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Antista AS (Müüja) arvelduskontole.
  • Kuller toimetab Kauba koos sinna juurde kuuluvate dokumentidega kohale toote kirjelduses või tellimuse juures väljatoodud tähtaja jooksul.
  • Kui Ostja poolt tellitud Kaup ei ole laos ja see tellitakse spetsiaalselt tarnijalt, ning selgub, et Müüjast mitteolenevatel asjaoludel ei ole võimalik tellimuses märgitud tarneajaks Kaupa kohale toimetada, siis Müüja teavitab sellest Ostjat tema poolt tellimuse vormistamisel märgitud telefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul alates Müügilepingu jõustumisest. Müüja annab ühtlasi Ostjale teada tema poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaja
  • Juhul, kui Ostja ei ole Kauba kohaletoimetamise pikenemise tõttu huvitatud enam toote ostmisest, siis on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Müüja tagastab Ostjale tema poolt tasutud summa koos transpordi maksumusega.
  • Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates selle kohta vastava avalduse koos tellimuse numbri ja arvelduskonto numbriga Müüja e-maili aadressile klienditeenindus@euronics.ee või helistades telefonil 651 2222.
  • Kui Ostja poolt tellitud Kaup on kullerile üle antud, võtab kuller Ostjaga eelnevalt ühendust, et kokku leppida Kauba kohale toomise aeg.
  • Kuller toimetab Kauba Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkohta hiljem vahetada ei saa.
  • Ostjal tuleks tellimuse vormistamisel jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuses või ebaõigsuses.
  • Kauba üleandmisel Ostjale, tuleb Ostjal Kauba pakend üle vaadata ja väliste vigastuste korral koheselt teavitada Kullerit ja olukord fikseerida saatelehel või Kulleri terminalis. Ostjal tuleb vigastatud pakendiga Kaubast teavitada Müüjat e-posti aadressil klienditeenindus@euronics.ee või helistades telefonile 651 2222.
  • Paigaldusteenuse ostmisel on Ostja kohustus veenduda, et paigalduskoha elektrijuhtmestik ja veetorustik vastab nõuetele ning võimaldab tellitud toote ohutut ühendamist olemasolevasse võrku.
  • Lisateenuseid (transport tuppa, paigaldused, pakendi ja vana toote utiliseerimist) ei pakuta saartel.
  • Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välisriiki tellimise soovi korral tuleks ühendust võtta Müüja klienditeenindusega.

Transport maja välisukseni

  • Transpordi teostamise kuupäeva eelnevalt kokku leppida ei saa.
  • Kulleri saabumisest informeeritakse klienti tarnepäeva hommikul.
  • Toode toimetatakse maja välisukseni. Antud teenus ei sisalda toote majja sisse toomist.
  • Täiendavad teenused on saadaval ainult „Transport tuppa“ tarnega.


Transport tuppa

  • Transport toimub kliendiga kokkulepitud kuupäeval ja kindlal ajavahemikul.
  • Transport tuppa sisaldab Kauba tõstmist üle korteri või eramaja välisukse esimesse eluruumi, milleks tavapäraselt on esik. Antud teenus ei sisalda Kauba liigutamist teistesse ruumidesse.
  • Kliendi kohustus on eelnevalt veenduda, et kliendi territooriumil olev transpordi tee ja uste laiused võimaldavad kauba koos pakendiga ohutut sihtkohta toimetamist.
  • Transporti ei teostata läbi akende ega keerdtreppidel.
  • Transport tuppa teenust ei pakuta saartel.

Paigaldus

  • Paigaldusteenust on võimalik tellida ainult koos „Transport tuppa“ teenusega.
  • Enne teenuse tellimist on kliendi kohustus veenduda, et kliendi elektrijuhtmestik ja veetorustik vastab nõuetele ning võimaldab tellitud toote ohutut ühendamist olemasolevasse võrku. Ühendusvalmidus peab olema tagatud enne paigaldusteenuse osutamist.
  • Lihtpaigaldus – televiisor jalale, pesumasin voolu- ja veevõrku, elektripliit ja külmik vooluvõrku.
  • Eripaigaldus - integreeritud tehnika paigaldus mööblisse ja olemasolevatesse võrkudesse, teler seinale ja külmikute uksepoolsuse vahetamine.
  • Paigaldusteenus ei sisalda täiendavaid elektri- ega torutöid, mis on vajalik ühendusvalmiduse loomiseks.
  • Gaasipliitide ühendamist ei paku.
  • Paigaldusteenust ei pakuta saartel.

Lisateenused

  • Lisateenused on võimalik tellida ainult koos „Transport tuppa“ teenusega.
  • Utiliseeritav toode peab olema kliendi poolt lahti ühendatud ja toimetatud esimesse eluruumi.
  • Kui vana toote utiliseerimine on tellitud koos uue toote paigaldusega, siis lahti ühendamist kliendi poolt teostada ei ole vaja.
  • Utiliseeritava toote seisukord peab võimaldama toote ohutut transporti.
  • Lisateenuseid ei pakuta saartel.
 







Meie teised teenused



  • Järelmaks

    Suuremate ostude eest saad tasuda igakuiste maksetega.

    Loe lähemalt >
  • Tagasiost

    Tagasta vana telefon meile ja saad uue vana väärtuse võrra soodsamalt.

    Loe lähemalt >
  • Lisagarantii ja kahjukaitse

    Pikenda tootmisdefektide kaitset 2 aasta võrra või kaitse ootamatute õnnetuste eest.

    Loe lähemalt >
  • Parima hinna garantii

    Hüvitame hinnavahe täielikult, kui leiad mujalt sama toote soodsamalt.

    Loe lähemalt >