Klienditeenindus 651 2222

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid
Telefon (E-P 9-21):   6512222
Kohustuslik väli

Ostuinfo

Miks osta Euronicsist?

  • Suurim teenuste ja kaubavalik ning parimad hinnad
  • Igakuised püsikliendi pakkumised ja kampaaniad
  • Usaldusväärne ja tuntud kaubamärk – suurim elektroonikakaupluste kett Eestis ja kogu Euroopas!

 

Kuidas osta?

Euronicsi veebipoest on lihtne osta
Kui olete registreerunud kasutaja, saate meilt igakuiselt püsikliendi pakkumisi ning Teie andmed on ostukorvis eeltäidetud. Samuti aitab just püsikliendile loodud keskkond "Minu Euronics" hoida silma peal ostuajalool, taotleda ostetud toodetele kasutusjuhendeid, arveid ning leida just Teile sobivad uued tooted ning pakkumised.

  • Valige toode - soovitud tooteni jõudmiseks valige tootemenüüst kategooria või kasutage otsingut. 
  • Lisage ostukorvi-  kui soovite e-poes veel ringi vaadata valige “Jätkan ostlemist”- kui mitte, valige “Vormista tellimus”. Ostukorvis on Teil võimalik soetada juurde lisateenuseid (Lisagarantii, Paigaldus, Vana toote äravedu jt.).
  • Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis, Püsikliendil on andmed eeltäidetud. Tarneviisidega saate lähemalt tutvuda siin.
  • Valige makseviis- meie poes on võimalik maksta Euronicsi või Telia järelmaksuga; kasutades Swedbanki, SEB-i, LHV või COOP Panga pangalinki; krediitkaardi ning tavalise arvega.

Tuppaveo valimise korral võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust tööpäeva jooksul, et leppida kokku tarneaeg.
Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage julgelt meie klienditeeninduse numbril 651 2222 või saatke küsimus klienditeenindus@euronics.ee.

 

Meeldivat ostmist!