Euronicsi parima hinna kaitse ja garantii saamiseks palume Sul tulla ükskõik millisesse Euronicsi kauplusesse ning näidata konkurendi pakkumist meie müügikonsultandile. Kinnitame, et kompenseerime tõendatud hinnavahe 5 tööpäeva jooksul alates meie poole pöördumisest. Kui sul tekkis küsimus meie parima hinna garantii kohta, siis võta julgesti ühendust meie klienditeeninduskeskusega telefoni või kirja teel. Klienditeenindajaga saad kiiresti ja mugavalt vestelda ka siin, Euronicsi e-poes. Klienditeeninduskeskus: 651 2222 ja klienditeenindus@euronics.ee
Euronics nimetab oma konkurentideks järgmiseid ettevõtteid:
Tagasiost
Tagasta vana telefon meile ja saad uue vana väärtuse võrra soodsamalt.
Loe lähemaltJärelmaks
Suuremate ostude eest saad tasuda igakuiste maksetega.
Loe lähemaltLisagarantii ja kahjukaitse
Pikenda tootmisdefektide kaitset 2 aasta võrra või kaitse ootamatute õnnetuste eest.
Loe lähemaltTransport ja paigaldus
Toome kauba kiiresti ja mugavalt koju ning soovi korral paigaldame tooted.
Loe lähemalt