Veebilehe paremaks toimimiseks palume teil nõustuda meie küpsiste kasutamise tingimustega. Kõik tingimused on loetletud siin:
Euronics küpsiste kasutamise tingimused
Selleks, et pakkuda sulle parimat võimalikku kasutuskogemust meie veebilehel, kasutame me
küpsiseid.
Mis on küpsis?
Küpsis (cookie) on väike tekstifail, mis salvestatakse veeblehte külastades sinu seadmesse.
Milleks me küpsiseid kasutame?
Tänu küpsiste kasutamisele saame pakkuda paremat kasutuskogemust veebilehel, näiteks aitavad
küpsised meelde jätta sinu varasemaid külastusi ja veebilehel tehtud valikuid.
Veebilehte kasutades nõustud sellega, et kasutame küpsiseid:
kasutusharjumuste ja statistiliste andmete kogumiseks
parema klienditeeninduse pakkumiseks (online chat)
kasutaja eelistuste ja seadistuste meelde jätmiseks
kasutaja vajadustele sobivamate pakkumiste ja turundusteadete esitamiseks
Euronicsi lehel oleva sisu lihtsamaks jagamiseks sotsiaalmeedias
kasutaja vajadustele sobivamate pakkumiste ja turundusteadete esitamiseks
sisse logimiseks, lehe isikustamiseks ja vormide täitmiseks
sisu pakkumiseks (Youtube, Google maps, Flixmedia)
Mis tüüpi küpsiseid kasutame?
Sessiooniküpsised
Sessiooniküpsiseid ehk ajutised küpsised - kasutatakse iga kord, kui meie veebilehte
külastad ja need kustutatakse pärast veebilehitseja sulgemist. Ajutisi küpsiseid kasutatakse
näiteks võrgulehe keelevaliku, ostukorvi sisu meelde jätmiseks.
Püsivad küpsised
Püsivad küpsised jäävad kasutaja seadmesse alles ka pärast veebilehe sulgemist. Püsivatel
küpsistel on erinev aegumisperiood ning mõned neist jäävad kasutaja seadmesse päevadeks,
kuudeks või isegi aastateks. Püsivaid küpsiseid kasutatakse näiteks kasutaja eelistuste
meelde jätmiseks ning kasutajanime ja parooli salvestamiseks, et kasutaja ei peaks iga
külastusega uuesti sisse logima.
Kolmandate osapoolte küpsised Euronicsi lehel kasutatakse kvaliteetsema
sisu pakkumise, statistika kogumise ja reklaamide näitamise eesmärgil kolmandate osapoolte
küpsiseid. Kolmandate osapoolte privaatsuspoliitika ja tingimustega saate tutvuda küpsise
tootja lehel.
Flixmedia partnerid koos sinu valitud jaemüüjaga edastavad sulle ametlikku tootjateavet toote
kohta, mida plaanid soetada, ega osuta reklaamiteenust. Flixmedia töötleb sinu IP-aadressi
ainult tootja video, pildi või tekstiteabe edastamiseks, kuid ei salvesta sinu IP-aadressi
selle teenuse osana sinu jaemüüjale ega anna sinu IP-aadressi edasi kolmandatele pooltele
peale tehnoloogiapartnerite, kes toetavad teabe esitamist. Flixmedia ei töötle ega salvesta
sinu kohta mingeid muid isikuandmeid ega küsi neid kolmandatelt pooltelt. Kui sul on oma
IP-aadressi Flixmedia-poolse töötlemise kohta küsimusi, võta palun ühendust
GDPR@flixmedia.eu. Lisateabe saamiseks Flixmedia kohta külasta aadressi www.flixmedia.eu
Kuidas küpsiste kasutamist piirata ja neid kustutada?
Kasutaja saab kustutada seadmesse salvestatud küpsised ja ennetavalt vältida küpsiste
salvestamist tema seadmesse. Selleks tuleb kasutajal muuta veebilehitseja privaatsusseadeid.
Täpsemalt juhised leiab veebilehitseja kasutusjuhendist.
NB! küpsiste blokeerimise korral ei saa me tagada kodulehe korrektset toimimist.
Need küpsised on vajalikud selleks, et meie veebileht töötaks korrektselt. Nende küpsisteta ei tööta korralikult sellised tähtsad funktsioonid nagu lehel navigeerimine, tehingu turvaliselt sõlmimine ja info õigesti kuvamine. Veebilehe kasutaja ei saa neid küpsiseid välja lülitada.
Need küpsised aitavad veebilehel ja sellega seotud kolmandatel osapooltel näidata kasutajale asjakohaseid ja huvitavaid reklaame. Turundusküpsised jälgivad kasutaja käitumist veebilehel ning muuhulgas loovad seoseid kolmandate osapoolte veebilehtedega. Nende küpsistega kogutud info aitab luua kasutaja kohta turunduslikke seoseid.
Need küpsised parandavad veebilehe kasutamise kogemust ning salvestavad infot selle kohta, millised valikud on kasutaja teinud. Jõudlusküpsised lubavad näidata täiendavat sisu ning võimaldavad kasutada lehel rohkem erinevaid funktsioone.
Need küpsised on vajalikud selleks, et meie veebileht töötaks korrektselt. Nende küpsisteta ei tööta korralikult sellised tähtsad funktsioonid nagu lehel navigeerimine, tehingu turvaliselt sõlmimine ja info õigesti kuvamine. Veebilehe kasutaja ei saa neid küpsiseid välja lülitada.
Need küpsised aitavad veebilehel ja sellega seotud kolmandatel osapooltel näidata kasutajale asjakohaseid ja huvitavaid reklaame. Turundusküpsised jälgivad kasutaja käitumist veebilehel ning muuhulgas loovad seoseid kolmandate osapoolte veebilehtedega. Nende küpsistega kogutud info aitab luua kasutaja kohta turunduslikke seoseid.
Need küpsised parandavad veebilehe kasutamise kogemust ning salvestavad infot selle kohta, millised valikud on kasutaja teinud. Jõudlusküpsised lubavad näidata täiendavat sisu ning võimaldavad kasutada lehel rohkem erinevaid funktsioone.
Kas sinu ustav toode on katki läinud ja ei tea mida edasi teha?
20+
aastat kogemust
Baltikumiülene
võrgustik
Reaalajas
hooldustöö jälgimine
30 000+
rahulolevat klienti aastas
Olulised küsimused, mille peale mõelda, enne kui pöörduda hooldusesse:
01
Kas tootel kehtib garantii?
Garantii aluseks on kehtiv dokument. Garantii puudumisel tuleb arvestada hinnakirjaga.
02
Millise tootega on tegu?
Soovitame klienditeenidajaga täpsustada, et kuigi remondime ka teistest poodidest ostetud tooteid, on ka brände, mille toodetele meie koostööpartnerid remonti ei paku. Lisaks, kui alla 10 kg toote saad kerge vaevaga tuua kauplusesse, siis 10+ kg tootega küsi julgelt meilt transpordi abi.
Kui toode kaalub üle 10 kg, saame abistada ka transpordi korraldamisel – küsi täpsemalt meie klienditoelt.
Kuidas toode parandusse saata?
Kuhu ma toote toon?
Alla 10 kg tooted saab tuua lähimasse kauplusesse pöördudes kassasse või Teenindusleti poole. Suuremate (10+ kg) toodete korral tuleb võtta ühendust klienditoega, et leppida kokku toote transportimine.
Mis saab mu tootest edasi?
Kaupluses fikseeritakse toote seisukord, saadetakse ülevaade meilile. Toode saadetakse volitatud teenindusse remonti. Pakume ka asendustooteid, näiteks külmkappi, pesumasinaid, et ei peaks muretsema.
Kui toode on valmis
Saad teavituse emaili või SMS-i teel, kui toode on valmis. Seejärel tule tootele järgi kokkulepitud kohta või lepi kokku klienditoega transport ja toome kodumasina koju. Remonditud kodumasinat või elektroonikaseadet hoiame 60 päeva.
Tutvu hinnakirjaga
Leia täpsem info tasulise remondi ja hooldusteenuste kohta meie hinnakirjast.
Oluline: garantiita toodete puhul kehtivad lisatasud, millest teavitatakse hinnapakkumise teel.
Kui toode on valmis, saadetakse teavitus e-posti või SMS-i teel.
Euronicsi remondikiirabi
Kui on vaja kiiret reageerimist, tuleme esimesel võimalusel ja lahendame sinu tehnika- ja kodumasinate mured.
Teenus on tasuline. Võta meiega ühendust ja uuri lähemalt.
Mure varuosadega?
Meie jaoks on oluline keskkonnasõbralik suhtumine. Kui su elektroonika seadmel on mõni varuosa katki või kaduma läinud, pöördu meie poole.
Vahel piisab väikesest uuendusest, et ustavat tehnoloogilist sõpra taas ellu äratada.
Korduma kippuvad küsimused
Registreerisin pöördumise, millal minuga ühendust võetakse?
Võtame Sinuga ühendust 1-3 tööpäeva jooksul, et kokku leppida edasised sammud (näiteks visiit või seadme transport hooldusesse).
Kas mul on võimalik saada remondi perioodiks asendustoode?
Kui sinu seadmele kehtib lisagarantii, siis asendustoote hind on vaid 9,90€. Muudel juhtudel pakume asendustoodet tasulise teenusena. Täpsemat teavet leiad meie hinnakirjast hinnakirjast.
Mis on garantii ja pretensioonide esitamise õiguse erinevus?
Garantii tuleneb tootjapoolsetest tingimustest, mille pikkus võib olla kuus kuud kuni mitu aastat, olenevalt tootjast. Tootjagarantii rakendamisel tuleb pöörduda tootja või tema volitatud esinduse poole.
Pretensioonide esitamise õigus kehtib Eesti seaduste alusel:
1. Eraisikutele on see 2 aastat alates ostu sooritamisest. Pretensioon tuleb esitada hiljemalt 2 kuu jooksul pärast probleemi ilmnemist, pöördudes kaupleja poole.
2. Juriidilistele isikutele kehtib ainult tootjagarantii, pretensioonide esitamise õigus ei rakendu.
Kas peale remonti tekib kaubale uus garantii/pretensioonide esitamise õigus?
Pärast seadme remonti tekib parandatud komponendile 2-aastane pretensioonide esitamise õigus, mis ei laiene kogu seadmele. Juhul, kui remont toimub läbi seadme vahetuse, siis tekib uus 2-aastane pretensioonide esitamise õigus kogu seadmele.
Miks ma pean maksma käsitlus- ja transporditasu, kui mu seadmel on kehtiv garantii?
Kui diagnostika käigus selgub, et probleem ei ole tootmisdefekt või on tingitud kasutajapoolsest veast, siis kulude jaotus sõltub:
1. Esimene aasta pärast ostu kannab kulud kaupleja.
2. Teine aasta pärast ostu kannab kulud klient.
3. Juriidilistele isikutele - mõlemal aastal kannab kulud klient, kui probleemi põhjus ei ole tootmisdefekt.
Milline on mõistlik remondi aeg?
Iga juhtumit hinnatakse eraldi, lähtudes mõistlikkuse põhimõttest - seade tuleb korrastada tarbijale sobiva aja jooksul. Olenevalt probleemi keerukusest võib see ulatuda mõnest nädalast kuni mitme kuuni.
Kas garantii või pretensioonide esitamise õiguse aeg pikeneb remondi kestuse aja võrra?
Garantii aeg üldjuhul ei pikene. Mõned tootjad võivad siiski pakkuda remondile täiendavat 1-3-kuulist garantiid, isegi kui algne garantii on lõppenud. Pretensioonide esitamise õiguse aeg ei pikene, kuid parandatud komponentidele kehtib uus 2-aastane pretensioonide esitamise õigus.
Võta meiega ühendust ja leiame koos parima lahenduse just sinu vajadustele!