Veebilehe paremaks toimimiseks palume teil nõustuda meie küpsiste kasutamise tingimustega - see võimaldab teil näha toodete detailinfot mis pärineb kolmandatelt osapooltelt, näha kaupluste asukohti kaardil ja palju muud. Kõik tingimused on loetletud siin: Küpsiste kasutamise tingimused


Nõustun

d Kirjuta meile

651 2222   E-P 9-21:00

Tarnetingimused

 

1. Peale Müügilepingu jõustumist toimetatakse Kaup Ostjale tema poolt tellimuse vormistamisel märgitud telefoninumbri teel eelnevalt kokkulepitud ajal. Müügileping loetakse sõlmituks alates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Antista AS (Müüja) arvelduskontole.

 

2. Kuller toimetab Kauba koos eestikeelse kasutusjuhendi ja muude Kauba juurde kuuluvate dokumentidega kohale toote kirjelduses või tellimuse juures väljatoodud tähtaja jooksul.  

 

3. Kui Ostja poolt tellitud Kaup ei ole laos ja see tellitakse spetsiaalselt tarnijalt, ning selgub, et Müüjast mitteolenevatel asjaoludel ei ole võimalik tellimuses märgitud tarneajaks Kaupa kohale toimetada, siis Müüja teavitab sellest Ostjat tema poolt tellimuse vormistamisel märgitud telefoni või e-posti teel 2 tööpäeva jooksul alates Müügilepingu jõustumisest. Müüja annab ühtlasi Ostjale teada tema poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaja. 

 

3.1. Juhul, kui Ostja ei ole Kauba kohaletoimetamise pikenemise tõttu huvitatud enam toote ostmisest, siis on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Müüja tagastab Ostjale tema poolt tasutud summa koos transpordi maksumusega.

3.2. Ostjal on õigus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates selle kohta vastava avalduse koos tellimuse numbri ja arvelduskonto numbriga Müüja e-maili aadressile epood@euronics.ee või helistades telefonil 651 2222.

 

4. Kui Ostja poolt tellitud Kaup on kullerile üle antud, võtab kuller Ostjaga eelnevalt ühendust, et kokku leppida Kauba kohale toomise aeg. 

 

5. Kuller toimetab Kauba Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkohta hiljem muuta ei saa. 

 

6. Transport tuppa sisaldab endas Kauba tõstmist üle korteri või eramaja välisukse esimesse eluruumi ja ei eelda Kauba liigutamist teistesse ruumidesse. Vana toode viiakse ära samuti korteri või eramaja esimesest eluruumist. 

 

7. Ostjal tuleks tellimuse vormistamisel jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuses või ebaõigsuses.
 

8. Kuller annab Kauba üle Ostjale koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamisest tuleks Ostjal Kauba pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Ostjal tuleb vigastatud pakendiga Kaubast teavitada Müüjat e-posti aadressil epood@euronics.ee või helistades telefonile 651 2222. Kulleri poolt vigastatud pakendiga Kaup asendatakse.
 

9. Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korral tuleks ühendust võtta Müüja klienditeenindusega.

10. Paigalduse ja vana toote äraveo teenust ei pakuta saartel.