Klienditeenindus avatud iga päev 9-21 640 6400

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid

Tagasi

Telefon (E-P 9-21):  640 6400
Kohustuslik väli

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Oleme kokku kogunud korduma kippivad küsimused, mis tihti meieni jõuavad. Kui sa aga siit vastust ei leia, võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega (läbi vestlusakna, tel +372 640 6400 või email: klienditeenindus@euronics.ee).


Maksed ja ostutingimused


1. Milliseid makseviise aktsepteeritakse kaupluses ja veebis?

Aktsepteerime järgmisi makseviise:
  • Krediit-/deebetkaardid (Visa, MasterCard)
  • Pangaülekanne (Luminor, LHV, SEB, Coop, Swedbank, Citadele)
  • Kinkekaardid ja sooduskupongid

2. Kuidas kasutada sooduskoode?

Sooduskupongide kasutamiseks lisa tooted ostukorvi ja otsi ostukorvi lehelt „+ Kasuta sooduskupongi“.
Kuvatõmmis, mis näitab, kuhu sisestada sooduskood ostukorvis.

3. Kas saan osta ka järelmaksuga?

Jah, muidugi! Pakume järelmaksuplaane oma partnerite kaudu nii veebis kui ka kaupluses.
  • Saadaval olevate pakkujate ja tingimustega saad tutvuda siin
  • Minimaalne ostulimiit järelmaksu võtmiseks on 50€
  • Krediidilimiiti saad kontrollida sellel lehel

4. Kinkekaardi ja sooduskupongi erinevus ja kuidas neid kasutada?

  • Kinkekaart: Kinkekaardi saab lisada pärast kontaktandmete sisestamist ja tarneviisi valimist. Selle leiad samast etapist, kus valid makseviisi.
  • Kuvatõmmis, mis näitab, kuhu sisestada kinkekaardi andmed
  • Sooduskood / Allahindluskood: Sooduskoodi saad lisada varem ostukorvis (otse ostukorvis olevate toodete loendi all). Allahindlus rakendatakse automaatselt.



Tarneinfo


1. Millised tarnevõimalusi pakute ning palju need maksavad?

  • Kauplusest kätte — Tasuta
  • Tarne pakiautomaati — 2,99 € / 3,29 € (sõltuvalt kullerifirmast)
  • Transport tuppa (kuni 30 kg) — 7.99 €
  • Transport maja välisukseni — 24.99 €
  • Transport tuppa (kuni 85 kg) — 34.99 €
  • Transport tuppa (üle 85 kg) — 64.99 €
Pakume lisatasu eest ka paigaldust, vanade toodete äravedu ja pakendite utiliseerimist:
  • Vana toote utiliseerimine — 20 €
  • Pakendite utiliseerimine — 10 €

2. Kas pakute ka toodete paigaldust ning palju see maksab?

Jah, muidugi!
  • Teler jalaga — 40 €
  • Seinale kinnitatav teler — 70 €
  • Lihtne suurte kodumasinate paigaldus (pesumasin, nõudepesumasin, külmkapp) — 40 €
  • Eripaigaldus (nt sisseehitatud seadmed, kõrvutiasetsevad külmikud, pliidikubu) — 70 €
  • Ukse avanemise vahetamine — 55 €

3. Kuidas tellida lisateenuseid?

Lisateenuseid saab lisada ostukorvis toote kõrval.
Kuvatõmmis, mis toob esile, kuidas valida lisateenuseid

4. Kui kaua võtab tarne aega?

Laos olevate toodete tarneaeg on 0–3 tööpäeva. Täpse teabe leiate tootelehelt.
Kuvatõmmis, mis toob esile tarneaja tootepõhisel lehel

5. Kuidas ma tean, millal minu tellimus on kättesaamiseks valmis?

Saadame sulle SMS-i, kui tellimus on kättesaamiseks valmis.

6. Miks tarnitakse ühe tellimuse tooted eraldi?

Tooted võivad olla jaotatud suuruste erinevuste, pakkimispiirangute või logistika optimeerimise tõttu. See tagab ohutu kohaletoimetamise ja minimeerib kahjustusi või kadusid.

7. Mida teha, kui minu tellimus hilineb?

Abi saamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega ja jaga oma tellimuse number.
E-post: klienditeenindus@euronics.ee
Vestlusaken (tööajal keskmine vastamisaeg: 60 sekundit)
Tel. 640 6400 (Kui kohe ei vasta, siis helistame kindlasti tagasi)


Tellimuste haldamine


1. Kuidas saan tellimust tühistada?

Pärast makse sooritamist saad kinnitusmeili. Tühistamiseks vasta lihtsalt sellele e-kirjale, kui soovid tellimust muuta või tühistada. Tellimus kustutatakse 1–2 tööpäeva jooksul ja raha tagastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul.


Tagastamine ja vahetamine


1. Kuidas toodet tagastada või vahetada?

Pakume e-poest ostetud toodetele 14-päevast tagastusõigust. Loe lähemalt meie 14-päevase tagastusõiguse kohta.
Registreeritud klientidele pakume ka 90-päevast vahetusõigust. Loe lähemalt meie lojaalsusprogrammi tingimuste kohta.
  • Väikeste esemete tagastamiseks või vahetamiseks: Too toode ükskõik millisesse poodi või saada see posti teel. Esemete tagastamine lähimasse poodi on tasuta.
  • Suurte esemete tagastamiseks või vahetamiseks: Võta ühendust meie klienditeenindusega, et kokku leppida kauba kättesaamise aeg.
    Tagastamise transporditasu on kuni 30 kg kaaluvate esemete puhul 7,99 €, kuni 85 kg kaaluvate esemete puhul 34,99 € ja üle 85 kg kaaluvate esemete puhul 64,99 €.

2. Milliseid tooteid ei saa tagastada?

  • Avatud tarkvara või digitaalsed litsentsid
  • Hügieeniliselt tundlikud esemed (nt kõrvaklapid, pardlid, hambaharjad, epilaatorid) avatud pakendi korral
  • Kohandatud või spetsiaalselt tellitud tooted

3. Millal ma oma raha tagasi saan?

Tagasimakseid töödeldakse 14 päeva jooksul pärast tagastatud eseme kättesaamist.


Garantii ja ostu-järgne tugi


1. Mida peaksin tegema, kui toode on kättesaamisel defektne (garantii perioodil)?

Võta kohe ühendust meie klienditoega. Me juhendame sind tagastus- või remondiprotsessis.

2. Mis saab siis, kui defekt ilmneb hiljem?

  • Väikeste esemete puhul: Too need Euronicsi poodi
  • Suurte esemete puhul: Võta remondi või ülevaatuse kokkuleppimiseks ühendust meie klienditeenindusega:

3. Milliseid dokumente on garantiinõuete jaoks vaja?

  • Ostu-kviitung või arve
  • Kui omad registreeritud Euronicsi kontot, siis sinu isikukood



Dokumendid ja kasutusjuhendid


1. Kaotasin ostu-kviitungi – kas saan kusagilt ka koopia?

Jah, kui tuvastasid end ostu sooritamisel. Kaupluses näita enda ID-kaarti või võta ühendust klienditoega.

2. Kust leian toote kasutusjuhendeid?

Enamik kasutusjuhendeid on saadaval meie veebis — toote lehel. Kui oled sisse logitud, leiad need ka oma ostuajaloo alt. Kui mitte, võta ühendust klienditoega (läbi vestlusakna või tel. 640 6400).


Kampaaniad ja pakkumised


1. Kust leian infot tänaste pakkumiste kohta?

  • Tänaste pakkumiste ja sooduskampaaniatega saad tutvuda Pakkumiste lehel.
  • Liitu uudiskirjaga, et saada eksklusiivseid pakkumisi.
    (Minu Euronics → Minu andmed – Soovin saada Euronicsi pakkumisi)
  • Jälgi meid sotsiaalmeedias: Instagram, Youtube, Tiktok, LinkedIn.



Tootepäringud ja saadavus


1. Mul on toote kohta küsimusi. Kuhu pöörduda?

Meiega saab ühendust võtta järgmiselt:

2. Kas toode on ka saadaval konkreetses kaupluses?

Laoseisu olemasolu kuvatakse tootelehel „Saadavus kauplustes“ vaate all.
Kuvatõmmis, mis näitab tootepõhisel lehel saadavust kauplustes