Küpsis (cookie) on väike tekstifail, mis salvestatakse veeblehte külastades sinu seadmesse.
Sessiooniküpsised
Sessiooniküpsiseid ehk ajutised küpsised - kasutatakse iga kord, kui meie veebilehte
külastad ja need kustutatakse pärast veebilehitseja sulgemist. Ajutisi küpsiseid kasutatakse
näiteks võrgulehe keelevaliku, ostukorvi sisu meelde jätmiseks.
Püsivad küpsised
Püsivad küpsised jäävad kasutaja seadmesse alles ka pärast veebilehe sulgemist. Püsivatel
küpsistel on erinev aegumisperiood ning mõned neist jäävad kasutaja seadmesse päevadeks,
kuudeks või isegi aastateks. Püsivaid küpsiseid kasutatakse näiteks kasutaja eelistuste
meelde jätmiseks ning kasutajanime ja parooli salvestamiseks, et kasutaja ei peaks iga
külastusega uuesti sisse logima.
Kolmandate osapoolte küpsised
Euronicsi lehel kasutatakse kvaliteetsema
sisu pakkumise, statistika kogumise ja reklaamide näitamise eesmärgil kolmandate osapoolte
küpsiseid. Kolmandate osapoolte privaatsuspoliitika ja tingimustega saate tutvuda küpsise
tootja lehel.
Flixmedia küpsiste tingimused:
Flixmedia partnerid koos sinu valitud jaemüüjaga edastavad sulle ametlikku tootjateavet toote kohta, mida plaanid soetada, ega osuta reklaamiteenust. Flixmedia töötleb sinu IP-aadressi ainult tootja video, pildi või tekstiteabe edastamiseks, kuid ei salvesta sinu IP-aadressi selle teenuse osana sinu jaemüüjale ega anna sinu IP-aadressi edasi kolmandatele pooltele peale tehnoloogiapartnerite, kes toetavad teabe esitamist. Flixmedia ei töötle ega salvesta sinu kohta mingeid muid isikuandmeid ega küsi neid kolmandatelt pooltelt. Kui sul on oma IP-aadressi Flixmedia-poolse töötlemise kohta küsimusi, võta palun ühendust GDPR@flixmedia.eu. Lisateabe saamiseks Flixmedia kohta külasta aadressi www.flixmedia.eu
Kasutaja saab kustutada seadmesse salvestatud küpsised ja ennetavalt vältida küpsiste salvestamist tema seadmesse. Selleks tuleb kasutajal muuta veebilehitseja privaatsusseadeid. Täpsemalt juhised leiab veebilehitseja kasutusjuhendist. NB! küpsiste blokeerimise korral ei saa me tagada kodulehe korrektset toimimist.
Küpsiste kohta saab rohkem teavet veebilehelt: http://www.youronlinechoices.com/ee/
Tere, Euronicsi klient
Palun vali sobiv meetod kontole sisenemiseks.
Vali sobiv meetod konto registreerimiseks.
Juriidilise konto loomiseks vali E-post.
Copyright © 2024 Antista AS www.euronics.ee. Kõik õigused kaitstud.
Ostukorvis pole tooteid
Soovid näha enda viimati vaadatuid tooteid ja saada veel paremaid pakkumisi?
Palun vali sobiv meetod kontole sisenemiseks.
Vali sobiv meetod konto registreerimiseks.
Juriidilise konto loomiseks vali E-post.
1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on tarbijal õigus toote tasuta remondile. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.
3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
6. Euronics ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
7. Euronics tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Euronics ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese 12 kuu jooksul alates ostu kuupäevast. Müügilepingutele puhul, mis on sõlmitud enne 01.01.2022, eraklient ei pea maksma ekspertiisi tasu esimese 6 kuu jooksul.
10. Kui tarbija ei nõustu Euronicsi seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
11. Kui Euronics on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Euronics puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Euronicsi kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil või helistada meie klienditeeninduse numbrile E-P 6406400 ning sind juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
13. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.