d Kirjuta meile

651 2222   E-P 9-21:00

Hisense on FIFA 2018. aasta jalgpalli maailmameistrivõistluste ametlik sponsor

Pekingis aset leidnud pressikonverentsil teatasid FIFA ja Hisense, et maailma suuruselt kolmas teleritootja on 2018. aasta jalgpalli MM-i ametlik sponsor. Ühtlasi on Hisense’i näol tegemist esimese Hiina tarbeelektroonika brändiga, mis toetab suurt jalgpallivõistlust.

Maailmameistrivõistluse ametliku sponsorina toetab Hisense ka 2017. aastal toimuvat konföderatsioonide karika turniiri ning tutvustab seeläbi oma brändi enam kui 200 riigis üle maailma.
Hisense Groupi presidendi, hr. Liu Hongxini silmis on FIFA jalgpalli MM üks kõige olulisemaid spordivõistluseid maailmas, millega saab võrrelda üksnes Olümpiamänge. Hisense’i jaoks loob niivõrd suure võistluse toetamine uusi võimalusi turunduseks, kuid see on ka ülimalt oluline strateegiline investeering ettevõttele. „Aastate jooksul on Hisense kasvatanud oma brändi ja saanud hulgaliselt kogemusi läbi spordi toetamise,“ ütles hr. Liu. „Meil on suur au võtta ette seni suurim väljakutse FIFA 2018 jalgpalli maailmameistrivõistluste näol ning me usume, et see kasvatab Hisense’i brändi tuntust ja väärtust kõikjal maailmas. Jalgpalli MM koondab kõige tugevamaid ja prestiižsemaid mängijaid, mistõttu on see meie jaoks suurepärane üritus, millest osa võtta.“ Samuti pakub Hisense tehnilist tuge ja tooteid 2018. aasta jalgpalli MM-i õnnestumiseks ning arendab koostöös FIFAga uusi tehnoloogiaid, mis viiksid teleriekraanide võimalused uuele tasemele.

FIFA peasekretär Fatma Samoura ütles: „FIFAl on hea meel tervitada Hisense’i FIFA 2018. aasta jalgpalli maailmameistrivõistluse ametliku sponsorina. Me soovime väga koos nendega reklaamida võistlust eelkõige Hiinas, kus Hisense on tarbeelektroonika turuliider ning kus jalgpalli populaarsus on endiselt tõusuteel.“ FIFA president Gianni Infantino õnnitles samuti osapooli koostöö puhul.

Spordivõistluste toetamine on Hisense’i rahvusvahelise strateegia läbiv osa. Aastate jooksul on Hisense toetanud suuri spordiüritusi ja meeskondi nagu näiteks UEFA Euro 2016, Red Bull Racing, Nascari XFINITY sari, Joe Gibbs Racing, Australian Open ja Saksamaa FC Shalke 04. Need tegevused ühes Hisense’i innovatiivse toodetega on võimaldanud brändil hoida oma kõrget positsiooni, olles kolmas teleritootja maailmas aastal 2017.

  • Vältige roppusi ja solvavaid repliike
  • Mitte avaldada E-posti aadresse, telefoninumbreid ega sisestada URL'e
  • Mitte avaldada teavet teistest ettevõtetest ja veebisaitidest
  • Mitte soovitada klientidele mujalt osta

Lisa arvustus

CAPTCHA
Sisesta kontrollkood

Salvesta

Kommentaar

Euronics soovitab