d Kirjuta meile

651 2222   E-P 9-21:00

Reklaamteler ei ole tavaline televiisor

Me elame ekraanide ajastul. Alustades arvutimonitorist, millelt loeme päevas kümneid, kui mitte sadu, tähtsaid e-kirju ning lõpetades nutikellaga, mille pisikene displei jagab meiega vahetut informatsiooni.

Isiklike ekraanide taustal on teenimatult varju jäänud tavalisele televiisorile sarnanev reklaamteler. Anonüümse musta raamiga infotabloosid võib täna kohata kõikjal – alustades lennujaama ootesaalist ning lõpetades kauplustega, kus ekraan võib olla ka dekoratiivelement.

Reklaamtelerit eristab tavalisest televiisorist eelkõige selle displeipaneel, mis on mõeldud töötama suure koormuse all kuni 24 tundi ööpäevas. Elutoas vaadatakse televiisorit üldjuhul aga päeva vältel umbes neli tundi ning tootjad ei soovita tavalisel teleril töötada kauem kui 8 tundi järjest.

Spetsiaalsete reklaamtelerite eluiga on enam kui 50 000 tundi, kuna neis kasutatakse täiendavaid jahutusventilaatoreid ning tehnoloogiaid, mis maandavad nii-öelda pildi sisse põlemisest tulenevaid riske. Lisaks võib kodukasutuseks mõeldud telerite puhul kaotada tootjagarantii kehtivuse, kui televiisorit on kasutatud mittesihipäraselt ehk üle lubatud järjestikuse kasutusaja ning reklaaminfo kuvamiseks äripinnal.

Ka reklaamteleri pildi omadused erinevad tavalisest televiisorist märgatavalt. Kuna reklaammaterjal peab olema kaugelt nähtav, siis on displeipaneel eredam ning kontrastsem. Reklaamteleri välimus on aga tagasihoidlikum, et juhtida inimese tähelepanu vaid nähtavale sisule – olgu see lennuinfo, reklaamvideo või restorani menüü.

Reklaamteleris kuvatava sisu juhtimine käib tänapäeval üle interneti ning pärast esmaseadistust ei pea te enam teleri juurde minemagi. Slaidesitused, fotod ning videod saab üles laadida spetsiaalse internetiportaali kaudu, kust näeb ka kõiki teleri parameetreid – näiteks seda, kui tihti kuvatakse mingit reklaami ning mis kellaaegadel peaks televiisor end automaatselt sisse ja välja lülitama. Soovi korral saab interneti teel isegi kanalit vahetada – see on praktiline söögikohtades, kus teatud kellaegadel soovitakse televiisorist hoopis mõnd otseülekannet jälgida.

Reklaamtelerid on viimastel aastatel muutnud üha populaarsemaks jaekauplustes, kus suur ekraanipind asendab erinevaid trükimaterjale. Pikas perspektiivis aitab see raha säästa, kuid koheselt pääsete te ligi uuele reklaamikanalile, mis on oluliselt interaktiivsem ja haaravam.

Tutvu kõikide reklaamteleritega Euronicsi e-poes!

 

  • Vältige roppusi ja solvavaid repliike
  • Mitte avaldada E-posti aadresse, telefoninumbreid ega sisestada URL'e
  • Mitte avaldada teavet teistest ettevõtetest ja veebisaitidest
  • Mitte soovitada klientidele mujalt osta

Lisa arvustus

CAPTCHA
Sisesta kontrollkood

Salvesta

Kommentaar