d Kirjuta meile

651 2222   E-P 9-21:00

 



Uusimate nutiseadmete kasutamine pole kunagi nii lihtne olnud 
 

Teenusega Uus & Parem saad omale uue nutitelefoni koos laiaulatusliku kaitsega ootamatuste vastu nagu näiteks kukkumine, veekahjustus või murdvargus.
12 kuu möödumisel võid vahetada telefoni uue vastu  ja nii kasvõi igal aastal.


 

 

 

  Alati uusim

Teenusega Uus & Parem kasutad alati kõige uuemat nutiseadet, sest iga 12 kuu järel võid oma seadme uue ja parema vastu vahetada.

  Kuumaksed

Uus & Parem lepingu sõlmimine on Sinule tasuta. Kuumakse hõlmab endas nii seadme maksumust kui ka nutikindlustust, mis kaitseb Sind ootamatuste eest.

  Täielikult kaitstud

Kogu kasutusaja jooksul on Sinu telefon kindlustatud. Nii on Sul võimalik vahetada telefon uue vastu isegi siis, kui sellega on juhtunud õnnetus.

  Muretu vahetus

Sa ei pea muretsema oma fotode, kontaktide ja rakenduste pärast, kuna me tõstame andmed Sinu vanast telefonist uude täiesti tasuta.

  Telefonid esimesena

Uus & Parem kliendina kasutad alati kõige uuemat telefoni. Meie anname teada, millal saad seadme ümber vahetada ning Sul tuleb valida vaid uus mudel.

  Paindlik

Iga 12 kuu järel võid valida endale uue telefoni ning jätkata kuumaksete tasumist. Sa võid vahetada brändi, lõpetada lepingu varem või jätkata makseid ka pärast 12 kuu möödumist ning saada sel moel telefoni omanikuks.

 

 

 

 


1. samm

 

Vali endale meelepärane telefon
 

 


2. samm

 


Sõlmi leping ja kasuta telefoni 12 kuud
 

 


3. samm

 


Vaheta telefon uue vastu
 

 



Teenusega Uus & Parem on Sul võimalik kasutada kõiki Apple'i ja Samsungi ning parimaid Huawei nutitelefone.

Uus & Parem lepingu saad sõlmida nii e-poes kui ka lähimas Euronicsi kaupluses.

 

 

 

 


Apple


 Vali endale telefon


Samsung

 
Vali endale telefon


Huawei

 
Vali endale telefon

 

 

 

Korduma kippuvad küsimused


 

Mis on jääkväärtus?
Jääkväärtus on telefonile määratud väärtus, mis arvatakse lepingu sõlmimise hetkel telefoni täishinnast maha ja mida Sina tasuma ei pea, kui otsustad perioodi lõpus seadme meile tagasi tuua.

Kui pikaks perioodiks saan Uus & Parem lepingu sõlmida?
Uus & Parem teenuselepingu kestus on 12 kuud.

Kui pikaks perioodiks pikeneb jääkväärtuse osamaksete aeg, kui otsustan seadme endale jätta?
Peale Uus & Parem teenuselepingu lõppemist on Sul võimalik seade endale jätta ning tasuda seadme jääkväärtus 12-kuu jooksul. Sellisel juhul on lepingu staatuseks krediidileping*.

Kas ma pean seadme tagasi tooma?
Ei pea. Sa võid jätkata jääkväärtusele kehtestatud osamaksete tasumist või tasuda kogu jääkväärtuse ühekordselt ja saada seeläbi seadme omanikuks.
 
Kas ma võin korraga kasutada mitut telefoni Uus & Parem teenusega?
Jah, võid küll, kuid iga telefon peab olema vormistatud eraldi lepinguga ehk ühel lepingul saab olla üks telefon.

Kas ma saan ka järgmise seadme võtta Uus & Parem lepinguga?
Jah, saad küll.

Kas ma saan telefoni ka siis tagastada, kui selle ekraan on katki?
Jah, saad küll, sest Uus & Parem kindlustuspakett tagab selle, et saad telefoni tagastada ka siis, kui seade ei ole uueväärses seisukorras. Kindlustusjuhtumite omavastutus on 70€.

Mis saab siis, kui telefon ära varastatakse?
Kindlustatud eseme varguse või röövi korral esita meile kindlustatud eseme ostudokumendid, teave kahjujuhtumi põhjuste ja asjaolude kohta, kahjujuhtumit tõendavad politsei dokumendid ning kõik muud juhtumiga seotud dokumendid, mis on vajalikud kindlustusjuhtumi ja/või kahju suuruse väljaselgitamiseks või mida kindlustusandja (Gjensidige) vajab kahju tekitamise eest vastutavale isikule tagasinõude esitamiseks.

 

Kas ma saan valida Uus & Parem teenusega kasutada ükskõik millist telefoni?
Hetkel saab valida Samsungi ja Apple-i ning valitud Honori ja Huawei telefonide hulgast endale sobiva.

 

Kas programmis saab osaleda ka ilma perioodilisi makseid tegemata?
Kahjuks ei saa. Uus &Parem lepingut on võimalik sõlmida ainult 12-kuulise tähtajaga.

 

Kas Uus & Parem lepingu saab ka varem lõpetada?
Jah, saab ikka. Ennetähtaegse lõpetamise puhul tuleb tasuda kõik maksed, mis on jäänud kasutusperioodi lõpuni maksta.

 

Millal ma pean täpselt telefoni tagastama?
Telefon tuleb tagastada viimase osamakse kuu jooksul. Tagastusperiood on märgitud ka lepingusse.

 

Kas mulle antakse teada, kui vahetusperiood saabub?
Jah, kuu aega enne viimast makset teavitame Sind e-maili või SMS-i teel.

 

Kuidas ma saan telefoni tagastada?
Perioodi lõppedes too telefon Euronicsi esindusse, kus see üle vaadatakse ja vastu võetakse.

 

Mida tehakse vanade telefonidega?
Vanad telefonid suunatakse jäätmekeskustesse, kus need töödeldakse ümber.