Veebilehe paremaks toimimiseks palume teil nõustuda meie küpsiste kasutamise tingimustega - see võimaldab teil näha toodete detailinfot mis pärineb kolmandatelt osapooltelt, näha kaupluste asukohti kaardil ja palju muud. Kõik tingimused on loetletud siin: Küpsiste kasutamise tingimused


Nõustun

d Kirjuta meile

651 2222   E-P 9-21:00


 



Kasuta igal aastal uut telefoni 
 

Teenusega Uus & Parem saad omale uue nutitelefoni koos laiaulatusliku kaitsega ootamatuste vastu, nagu näiteks kukkumine, veekahjustus või murdvargus.
12 kuu möödumisel võid vahetada telefoni uue vastu – ja nii kasvõi igal aastal.



Nutitelefonil on meie elus keskne roll. Me kasutame seda, et jäädvustada enda jaoks olulisi sündmusi ning jagada neid oma lähedastega. Me loeme telefonist uudiseid, tarbime meelelahutust ja teeme tööasju. Arvestades, kui palju väärtust nutitelefon meie ellu lisab, siis on enesestmõistetav kasutada kõige uuemat mudelit.

Meie elud on muutumas vajaduspõhiseks, kus me omame vähem, kuid kasutame rohkem. Uus & Parem on subscription ehk tellimusteenus Sinu telefoni jaoks. Me oleme harjunud tasuma igakuiselt spordiklubi kuukaardi või internetipaketi eest. Uus & Parem on oma olemuselt sarnane.

 

 

 

 

  Alati uusim

Teenusega Uus & Parem kasutad alati kõige uuemat nutiseadet, sest iga 12 kuu järel võid oma seadme uue ja parema vastu vahetada.

  Kuumaksed

Uus & Parem lepingu sõlmimine on Sulle tasuta. Teenuse eest tasumine toimub kuumaksetena, mis hõlmavad endas nii seadme maksumust kui ka täielikku kaitset.

  Täielikult kaitstud

Kogu kasutusaja jooksul on Sinu telefon kindlustatud. Nii on Sul võimalik vahetada telefon uue vastu isegi siis, kui sellega on juhtunud õnnetus.

  Muretu vahetus

Perioodi lõppedes ei pea Sa muretsema, mida vana telefoniga teha. Too see meile tagasi ja võta uus telefon või osta olemasolev välja.

  Telefon esimesena

Uus & Parem kliendina oled eelisjärjekorras, et igal aastal saada esimesena uus mudel. Meie anname teada, millal saad seadme ümber vahetada, ning Sul tuleb vaid uus välja valida.

  Paindlik

Iga 12 kuu järel võid valida endale uue telefoni ning jätkata Uus & Parem teenuse kasutamist. Sa võid vahetada brändi, lõpetada lepingu varem või jätkata makseid ka pärast 12 kuu möödumist ning saada sel moel telefoni omanikuks.

 

 

 

 


1. samm

 

Vali endale meelepärane telefon
 

 


2. samm

 


Sõlmi leping ja kasuta telefoni 12 kuud
 

 


3. samm

 


Vaheta telefon uue vastu
 

 

 

 

 

Teenusega Uus & Parem on Sul võimalik kasutada kõiki Apple'i ja Samsungi
ning parimaid Huawei nutitelefone.


Uus & Parem lepingu saad sõlmida nii e-poes kui ka lähimas Euronicsi
kaupluses.





Apple


 Vali endale telefon


Samsung

 
Vali endale telefon


Huawei

 
Vali endale telefon

 


 
 
 

Uus & Parem lepingutingimused

● Leping sõlmitakse koos selleks vajaliku kindlustuspaketiga.
● Lepingu kestus 12 kuud.
● Lepingutasu 0 €.
● Lepingu intress 0%.
● Sissemakse 0 €.
● Omavastutus 70 €. Omavastutus on kahekordne, kui kindlustatud eset või selle jäänuseid ei ole võimalik tagastada (näiteks varguse või röövi korral).
● Lepingu lõppedes on Sul võimalus telefon tagastada ilma jääkväärtust maksmata. Jääkväärtuse olemasolu tagab Sulle soodsama kuumakse.



 
Uus & Parem tagastustingimused

● Uus & Parem lepingu kestus on 12 kuud, mille möödudes on Sul võimalus telefon tagastada ilma jääkväärtust maksmata. Valides asemele uue telefoni, vormistatakse Sulle uus leping.
● Tagastusperioodi lähenedes teavitab Sind sellest nii finantsteenuse pakkuja kui ka Euronicsi klienditeenindus. Samuti on tagastusperiood kirjas Sinu Uus & Parem lepingus.
● Enne seadme tagastamist veendu, et Sul ei ole võlgnevusi finantsteenuse pakkuja ees. Kui on, tuleb need eelnevalt likvideerida.
● Kui seade vastab seisukorrale „Töötav“, siis lisakulusid seadme tagastamisega ei kaasne. Telefon on „Töötavas“ seisukorras, kui:
   • Seadmel puuduvad füüsilised kahjustused. Lubatud on normaalne kerge kulumine.
   • Seade lülitub sisse ja jääb tööle.
   • Seade on terviklik. Olemas on kõik nupud ja SIM-kaardi pesa. Ekraan on tihedalt korpuse küljes kinni. Seadmega on kaasas laadija.
   • Seade töötab ootuspäraselt. Aku laadimine toimib ja laadimispesa ei ole kahjustatud. Aku ei ole paisunud.
   • Ekraani paneel ei ole kahjustatud ehk puuduvad piksli- või värvikaotused, plekid või triibud.
   • Kõrvaldatud on kõik kasutamist takistavad piirangud (näiteks iPhone'i puhul peab “Find my iPhone” olema välja lülitatud).
● Kui seade ei vasta seisukorrale „Töötav“, tuleb tasuda omavastutustasu, mis on kirjas kindlustuspoliisil. Omavastutus on kahekordne, kui kindlustatud eset või selle jäänuseid ei ole võimalik tagastada (näiteks varguse või röövi korral).
● Seadme tagastamisega kinnitad, et seadmel ei ole varjatud puuduseid.
● Kui seade on garantii korras välja vahetatud mõnes teises ettevõttes, siis on Sul vaja seda tõendada vajalike dokumentidega.
● Kui Sa otsustad mitte tuua seadet tagasi märgitud tagastamise ajal või Sa ei ole esitanud sooviavaldust seade välja osta, pikeneb leping automaatselt veel 12 kuuks lepingu eritingimustes märgitud pikenenud lepingu tingimustel ning Sa jätkad osamaksete tasumist.



 
Kuidas vahetada telefon uuema vastu?

● Anname Sulle teada, millal on Sinu telefoni vahetamiseks õige aeg.
● Tagasta telefon lähimasse Euronicsi kauplusesse.
● Vali uus ja veelgi parem telefon.
● Naudi uut telefoni.




Korduma kippuvad küsimused

Mis on jääkväärtus?
Jääkväärtus on telefonile määratud väärtus, mis arvatakse lepingu sõlmimise hetkel telefoni täishinnast maha ja mida Sina tasuma ei pea, kui otsustad perioodi lõpus seadme meile tagasi tuua.

Kui pikaks perioodiks saan Uus & Parem lepingu sõlmida?
Uus & Parem teenuselepingu kestus on 12 kuud.

Kui pikaks perioodiks pikeneb jääkväärtuse osamaksete aeg, kui otsustan seadme endale jätta?
Peale Uus & Parem teenuselepingu lõppemist on Sul võimalik seade endale jätta ning tasuda seadme jääkväärtus 12 kuu jooksul. Sellisel juhul on lepingu staatuseks krediidileping*.

Kas ma pean seadme tagasi tooma?
Ei pea. Sa võid jätkata jääkväärtusele kehtestatud osamaksete tasumist või tasuda kogu jääkväärtuse ühekordselt ja saada seeläbi seadme omanikuks.

Kas ma võin korraga kasutada mitut telefoni Uus & Parem teenusega?
Jah, võid küll, kuid iga telefon peab olema vormistatud eraldi lepinguga ehk ühel lepingul saab olla üks telefon.

Kas ma saan ka järgmise seadme võtta Uus & Parem lepinguga?
Jah, saad küll.

Kas ma saan telefoni ka siis tagastada, kui selle ekraan on katki?
Jah, saad küll, sest Uus & Parem kindlustuspakett tagab selle, et saad telefoni tagastada ka siis, kui seade ei ole uueväärses seisukorras. Tasuda tuleb omavastutustasu, mis on kirjas kindlustuspoliisil.

Mis saab siis, kui telefon ära varastatakse?
Kindlustatud eseme varguse või röövi korral esita meile kindlustatud eseme ostudokumendid, teave kahjujuhtumi põhjuste ja asjaolude kohta, kahjujuhtumit tõendavad politsei dokumendid ning kõik muud juhtumiga seotud dokumendid, mis on vajalikud kindlustusjuhtumi ja/või kahju suuruse väljaselgitamiseks või mida kindlustusandja (Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti filiaal) vajab kahju tekitamise eest vastutavale isikule tagasinõude esitamiseks. Tasuda tuleb omavastutustasu, mis on kirjas kindlustuspoliisil.

Kas ma saan valida Uus & Parem teenusega kasutamiseks ükskõik millise telefoni?
Hetkel saab valida endale sobiva mudeli Apple'i ja Samsungi ning valitud Huawei nutitelefonide seast.

Kas programmis saab osaleda ka ilma perioodilisi makseid tegemata?
Kahjuks ei saa. Uus & Parem lepingut on võimalik sõlmida ainult 12-kuulise tähtajaga.

Kas Uus & Parem lepingu saab ka varem lõpetada? 
Jah, saab ikka. Ennetähtaegse lepingu lõpetamise puhul tuleb tasuda kõik maksed, mis on jäänud kasutusperioodi lõpuni maksta.

Millal ma pean täpselt telefoni tagastama?
Telefon tuleb tagastada viimase osamakse kuu jooksul. Tagastusperiood on märgitud ka lepingusse.

Kas mulle antakse teada, kui vahetusperiood saabub?
Jah, kuu aega enne viimast makset teavitame Sind e-maili või SMS-i teel.

Kuidas ma saan telefoni tagastada?
Perioodi lõppedes too telefon Euronicsi kauplusesse, kus see üle vaadatakse ja vastu võetakse.

Mida tehakse vanade telefonidega?
Vanad telefonid suunatakse jäätmekeskustesse, kus need töödeldakse ümber.


* Peale Uus & Parem teenuselepingu lõppemist on Sul võimalik seade endale jätta ning tasuda seadme jääkväärtus 12 kuu jooksul. Pikenenud krediidileping koostatakse lepingu sõlmimise hetkest ja see hakkab automaatselt kehtima, kui seadet ei tagastata tagastusperioodi jooksul. Pikenenud krediidilepingu tingimuste kohta uuri täpsemalt Euronicsi klienditeenindajalt.